You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - צפו בשער מניצחון הפועל פתח תקווה בדרבי
ניצחון יוקרתי בדרבי. שחקני הפועל פ"ת (צילום מטעם הקבוצה)

נערים ג' - צפו בשער מניצחון הפועל פתח תקווה בדרבי

דרג 1 - מחזור 20: הפועל פ"ת ניצחה 1:3 את מכבי פ"ת דרום, לה המאזן הטוב בליגה. רשמים מהמשחק, וידאו עם שער יפה ותגובת המאמן המנצח, בכתבה זו

מאת: אורי שמיר – עורך האתר

קבוצת נערים ג’ של הפועל פ”ת הביאה אתמול את מנת הגאווה הגדושה ביותר למחלקת הנוער של המועדון. הקבוצה של גיא רוזנצוויג זכתה בניצחון ביתי 1:3 במשחק הדרבי מול מכבי פ”ת דרום, שעד למשחק זה מאזנה עמד על 17 ניצחונות והפסד אחד. נחישות, מוטיבציה ומיקוד במטרה הביאו את הקבוצה החרוצה והמוכשרת של הפועל פ”ת לזכות בניצחון ליגה מספר 13 העונה – כשלניצחונות החוץ על קבוצות מובילות בליגה בדמותן של מכבי ת”א ומכבי נתניה הצטרף גם ניצחון יוקרתי בדרבי.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, הפועל פתחה בסערה את המחצית השניה. בדקה ה-42 מתן בסנט חטף כדור משחקן יריב, התקדם ומזווית אלכסונית בעט לפינה רחוקה מ-17 מטרים וכבש שער מרהיב, שהעניק לקבוצתו יתרון 0:1.

שתי דקות מאוחר יותר, כפי שתוכלו לראות בסרטון המצורף, התקפה מתפרצת של הפועל, שכללה מסירה מצוינת של ליאם נס לאון יונה, הסתיימה בחדירה לרחבה של און יונה, שבעט לקורה הנגדית ומשם לרשת – 0:2 להפועל.

בדקה ה-70 מכבי חזרה לתמונת המשחק. הגבהת כדור של המגן השמאלי, נועם שמואל, מצאה את ראשו של תמיר בר, אחיו הצעיר של ארד, שנגח מהרחבה לרשת וצימק את התוצאה ל-1:2.

בתוספת הזמן של המשחק התקפה מתפרצת של הפועל הסתיימה בשער שכבש יפתח רזינסקי, שחלף על פני השוער היריב, בעט לרשת וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:3 מדהים להפועל.

גיא רוזנצוויג, המאמן המנצח אמר בסיום המשחק: “ניצחנו בצדק את הקבוצה הטובה ביותר בשנתון. היינו הרבה יותר טובים, התכוננו טוב למשחק, עמדנו טקטית בצורה מצוינת, כבשנו שערים ואפילו החמצנו עוד מספר מצבי הבקעה. שמחים מאוד על הניצחון, שבהחלט הגיע לנו”.

על העונה שעוברת על הקבוצה והמטרות להמשך, הוסיף רוזנצוויג: “עבורנו זו עונת בניה, בתקווה ובאמונה שבעונה הבאה נשחק בליגת העל של שנתון נערים ב’. יש לנו קבוצה טובה, שסך הכל עושה עונה מוצלחת, שבה ניצחנו קבוצות מצליחות בליגה, אך מדי פעם התקשנו מול קבוצות פחות טובות. כמובן שיש על מה לעבוד לקראת העונה הבאה.  אנחנו בהחלט עובדים לקראת העונה הבאה, אנחנו נצא למחנה אימונים, נחזק את הקבוצה בשחקנים נוספים ובמטרה להמשיך גם בשנתון נערים ב’ בצורה טובה”.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון ולחץ כאן